widgeo.net
Hidup ibarat Lilin, bila-bila masa sahaja akan terpadam..

Tuesday, April 18, 2017

Aku Mahu Sihat

Setiap insan inginkan badan yang sihat. Badan yang sihat memberi ketenangan dan kebahagian. Manusia sanggup berbelanja besar, hanya untuk kekal sihat. Sihat tanda kemewahan.
Aku ingin sihat!!
Aku ingin sihat untuk aku terus mampu menikmati penghidupan ini. Mampu terus berkerja untuk mencari rezeki yang halal. Aku ingin sihat untuk bersama rakan-rakanku. Aku ingin sihat untuk bersama keluargaku.
Tetapi yang paling utama, aku ingin sihat untuk terus mampu menyembah Tuhanku. Tuhan yang telah menciptaku dengan secukup sifat, memberiku rezeki dari sisi-Nya, memberikan aku keluarga yang membahagiakan jantunghatiku.
Aku ingin sihat!!





Ya Allah, berilah aku kesihatan yang optima supaya aku mampu mengerjakan suruhan-Mu dan menjauhkan diri dari larangan-Mu. Tunjukilah aku cara bagaimana aku mampu mengekalkan kesihatanku.
Allahumma Aamiin Ya Rabb.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

order form (jom order di sini..)

Name:
E-MAIL(Email Address):
ALAMAT RUMAH(address):
NO TEL(phone no):
BARANG YG INGIN DIBELI(purchase order):
CARA BAYARAN(method of payment): bank in(cash deposit)
Maybank2u
cash
PENGHANTARAN(delivery): pos laju
pos express
self collection(ambil di Mutiara Indah spa)

This contact form was created by Freedback.